bartboules schreef:ZATERDAG 11 DECEMBER wil ik het eerste petanqueforumtoernooi gaan houden in
ons mooie nieuwe boulodroom van PUK.
Het programma is ong. als volgt:
van 12.00u tot 18.00u doublette mellee 3 of 4 rondes
18.00u een gezamenlijke maaltijd met tussendoor prijsuitreikingen
van beste speler van het toernooi en van het jaar enz.enz.
om 19.30 tot laat muziek[ Draaitafel] dans en gezellige discussies
De kosten voor de gehele dag zijn ong 12.50 p.p.
deze dag is alleen toegankelijk voor petanqueforumleden.
En is alleen haalbaar bij een minimaal aantal van 80 inschrijvingen anders wordt de muziek te duur.
maar ik verwacht er minstens 250
Aan Theo of Fabian het verzoek een soort inschrijflijst in elkaar te zetten
zodat we kunnen zien of de animo er is.
mvg Bart

bartboules schreef:Pierre Het gaat vast en zeker door gezien de belangstelling nu al
en mocht het toch zo zijn van niet krijg je uiteraard je geld weer terug
En het lijkt mij ook leuk om met mensen te spelen waar je normaal gesproken nooit mee gooit
Is ook de bedoeling die dag.
En Math goed dat je iemand mee neemeemt maar maak hem of haar wel lid van het petanqueforum.
Dat is het leuke ervan .Iedereen kan lid worden van het forum dus iedereen kan meedoen.

Matje Rose schreef:bartboules schreef:Pierre Het gaat vast en zeker door gezien de belangstelling nu al
En het lijkt mij ook leuk om met mensen te spelen waar je normaal gesproken nooit mee gooit
En Math goed dat je iemand mee neemeemt maar maak hem of haar wel lid van het petanqueforum.
Dat is het leuke ervan .Iedereen kan lid worden van het forum dus iedereen kan meedoen.
Mag iemand die geen lid is van het Petanque Forum niet mee op die dag ???????????????????

Arjen schreef:Matje Rose schreef:bartboules schreef:Pierre Het gaat vast en zeker door gezien de belangstelling nu al
Mag iemand die geen lid is van het Petanque Forum niet mee op die dag ???????????????????
Je zou hem eigenlijk andersom moeten stellen.
Waarom is iemand die mee wil nog geen lid van het forum?
En zoals Bart al zei, iedereen kan lid worden, dus iedereen kan mee...
gr. Arjen

Ducasque schreef:Math,
Als ik het goed zie hebben wij nu 326 leden/gebruikers.
De bedoeling was/is dat deze 326 personen, of wat daar van overblijft, omdat er ook registraties van clubs zijn, een toernooi gaan spelen.
Dus geen andere personen meenemen.
Pierre

Keer terug naar Nationale Toernooien
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten